tisdag 24 februari 2009

nattliga bestyr

ja det är vad det är! jag håller nu på att städa upp i mitt kök så jag ska slippa det imorgon. ush vad tråk det är! någon som vill komma och hjälpa till? jag bjuder på kaffe och nybakade bullar =)
Jag vet ju redan om att mina trogna läsare (ni är ju tre =) ) förmodligen sover så ni kommer inte, så därför kommer ingen annan att läsa detta och jag kommer inte behöva baka några bullar. hehe
Ja hur som så var det ett tag sedan jag skrev sist nu, jag har varit ganska upptagen tror jag (?) skulle bara vara väldigt roligt att veta med vad....
mycket har iallafall hänt. jag har slutat skolan, iallafall för stunden, börjat jobba mer och börjat planera en framtida flytt. tror faktiskt att jag ska bosätta mig i Göteborg till sommaren, känner att det är väldigt lockande för tillfället. varför vet jag inte riktigt men skulle vara kul att testa på något nytt, för här händer det inte så mycket roligt längre.
förra veckan var jag ute på äventyr i Sverige och för er som känner mig så vet ni om hur jag är när jag ska iväg. vimsig är väl bara förnamnet? iallafall så fick jag upp väskan på ryggen och begav mig uppåt i landet. hade tre väldigt roliga dagar där uppe utan förpliktelser eller krav. så skönt det var! trivdes väldigt väldigt bra, längtar till och med lite tillbaka. många underbara människor träffade man också på, speciellt en då men det ska jag inte berätta så mycket om här. vi får väl se om vi ses fler gånger och då kommer det kanske en längre uppdatering. =)
i helgen har jag tagit det lugnt i goda vänners och familjs lag. härligt, härligt. finns inte mycket som slår det. =) möjligtvis förra veckan då :P hehe
vad torr jag känner mig, kommer ju inget vettigt ur mig. men wtf det gör det väl aldrig? aja jag får väl sätta mig och röka en cigg och sen slå mig ner framför tvn. planen var att sova men efter ett telefonsamtal ändrade jag mig då jag plötsligt blev pigg. får väl vänta några timmar och sen efter nästa samtal sova =) för då kommer jag sova gott hehe
men ha det bra mina kära vänner (ni tre som läser :P ) vi höres och synes! puss puss på er

1 kommentar:

E M M A sa...

Synd jag inte har körkort Sanna annars hade jag kommit på bullar. Haha!