måndag 23 februari 2009

Ja du Emma vad är nu detta du sätter mig på!
tror jag kopierar även förklaringen för så lat är jag hehe

Regler:Det här är svårare än du tror! Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du?: Susanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sjuk
3. Flicknamn: Sabina
4. Pojknamn: Sebastian
5. Yrke: Sotare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Solhatt
8. Mat: Spagetti
9. Sak i badrummet: Såpbubblor :P
10. Plats/stad: Svalöv
11. En orsak att vara sen: Sömn
12. Något man skriker: Sluta!
13. Film: Snövit
14. Något man dricker: Sex on the beach
15. Band: System of a down
16. Djur: Surikat
17. Gatunamn: sveagatan
18. Bil: Saab
19. Sång: Same mistake

Jag utmanar:
återkommer strax med detta, jag har inga vänner med blogg känns det som :P
så jag ska bara gå och skaffa mig några först :D

Ja det är ju tur att mitt namn börjar på S iallafall... Tack mamma, tack så mycket.
ha det fint så länge så hörs vi snart om de där utmaningarna! Helene du sitter osäkert till ;)
puss och kram på er alla!

Inga kommentarer: