lördag 29 november 2008

fredag eller lördag?

ja då sitter man här igen, mitt i natten.
är nere hos lene och har förtillfället ockuperat annas dator. som vanligt ligger vi här i en hög i soffan två vid datorerna och 2 vid guitar hero.. ja vilket liv vi har hehe... men det är det som är så skönt, vi kan bara ta det lugnt och trivas ihop utan att behöva säga allt för mycket till varandra.
ja vad vore livet utan underbara vänner? =)
idag har jag varit jätte flitig! jag har städat och tvättat hela morgonen.. känner mig super duktig som inte gav upp efter hälften som vanligt hehe. brukar ju i vanliga fall dela upp det på två dagar för att jag fastnar vid datorn eller tvn..
efter att jag var klar med det gick jag och möte upp mamma vid jobbet så tog vi och promenerade in till stan och gick lite. fick pengar att betala spelningen för också, min mor är snäll hon! när jag var klar med spelningen gick jag hem till mamma igen och så åkte vi till maxi och stor handlade, även det betalade hon. blev lite mycket räkningar denna månaden så man är ju ganska pank. hmm.. ush förstår inte hur jag ska ha råd att köpa julklappar också?

sen efter att vi tittat på idol och liknande blev det vidare hem till lene där jag sitter fortfarande som sagt. det är väldigt mycket prat om en viss kille från annas sida ;) oj just det det fick jag ju inte skriva haha... anna för helvete ta kontakt! han är säkert snäll och rar...

putte ligger och spelar guitar hero och är som vanligt överlägset bäst av oss i rummet. vi andra måste öva och så länge får vi skämmas!

lene sitter vid datorn och pratar med sina vänner som är som oss, utan liv och med sömnproblem :P riktiga nattugglor är vi allihopa!

nej men är det dags för en cigg kanske? ja men varför inte, komma och göra oss sällskap?
snart sova med kanske är ju snart dags att upp igen och träffa mamma för en lång runda på stan och sen hem och julpynta lägenheten... =) ska bli riktigt trevligt... sov gott mina vänner och ta det lugnt... vi ses i drömmens värld! ååå akta er för hattefnatterna och gårdstomten! ;)

puss och kram

Inga kommentarer: