lördag 15 november 2008

lördag.

då var det lördag igen. tiden den bara flyger iväg, har inte fått något gjort som jag skulle göra. men men det finns tid kvar än är inte veckan slut =)
ska försöka plugga lite idag och sen städa det sista. har fortfarande inte dammsugat som jag skulle ha gjort nu i tre dagar hmm. men idag ska det göras. måste se om det finns tvättid också för tvättkorgen är full igen. inget ovanligt ju. jag har fortfarande inte vant mig vid att bo själv och fixa allt själv. fast det kanske man aldrig gör? sitter och pratar med richard nu som ska åka till asien i tre och en halv månad.. jag är avundsjuk! tänk på skönt det skulle vara... ahh jag vill också åka iväg. behöver inte vara så länge men en månad kanske.. =) skulle behöva det..

ja nej jag får väl göra lite nytta och städa av och fixa till mig. men vi hörs alla trevliga människor!
ha det fint

Inga kommentarer: