tisdag 11 november 2008

sjuk och tankarna flyger..

Nu sitter man här igen. Sjuk och ensam. Ja det är lite så det känns faktiskt, det är höst och jag har ingen att dela mörkret med. Men det är nog inte meningen heller. jag har fått för mig att det är meningen att jag ska leva själv föralltid. Det gör mig visserligen inget för jag har vant mig vid det nu efter alla dessa år men ändå jag saknar att känna att någon älskar mig och att jag älskar honom tillbaka. Aja det kommer väl... hoppas jag...
Felix har lagt sig bekvämt i fönsterkarmen, benet hänger ner lite så där lialöst över kanten fast det ser faktiskt ganska skönt ut. Tänk vad enkelt det skulle vara om man var katt. får mat serverat och kan ligga på fönsterkarmen över elementet hela dagen. Ja vissa har det bra. Så hade jag med velat ha det, enkelt och skönt.
Jag tror faktiskt att jag ska gå in och tappa upp ett bad och bara lägga mig där i några timmar och tycka synd om mig själv och sen efter det bestämma mig för att bli frisk igen. Eller ja, man kan väl inte bestämma det själv men jag kan iallafall sluta tycka synd om mig själv och då kanske jag blir friskare, vi får väl se =)
ha det så fint mina vänner så ska jag röka mig lite nu. tjingeling

Inga kommentarer: